Forum www.almostpro.fora.pl Strona Główna www.almostpro.fora.pl
Forum druzyny na DMP "Dream Team"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozpiski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.almostpro.fora.pl Strona Główna -> O wszystkim związanym z DMP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
Administrator



Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:32, 10 Lut 2008    Temat postu:

ok co do chaosu
1. HQ ok
2.Elity
??
3.Troopsy
10 zerkow+fist+rinos+extra=300p
5 zerkow+fist+jw->195
uwazam ze zerki sa lepsze bo nikt nie podejdzie do takiego rinosa Smile
Fast
BIKERS dlaczego to 6 TAFA 6 bolter rani na 5 lub 6
Heavy
Co z defilcem??
co do elit myslales na takim combo
Chosen(5)+5 plazm+rino+extra=ok 200 punktow radosci Smile
BURN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DWA
Czuczu co to za paierowka vi-cos tam
dajesz swojego kuraka pestko plujka Smile i pozamiatane
chba ze chcesz latac i takie tam pomysl o sweeping hovkach z granatami i innymi
lub w ostatecznosci platforma Razz
A czekam na krytyczne obiekcje co do mojej rozpy
AP u TAU
HQ ma plazmy Crysie w elitach maja plazmy Brody Nie maja plazm Razz
generuje 6 strzalow z AP 2 na 24 cale i 12 na 12cali
Szefo ma CIB S3 ale jak na ranienie mam 6 to AP=1 Smile to jest Assult 5 na 18 cali
5 szyn jak nie bedzie nic to SM oberwie
a tu pastki
do tego 16 SMS-na pojazdach
2x10 od krootow
15 strzalow od stelthow
tak wiec jakos sobie radz z SM
a mobilnosc
coz pathfinde'rzy maj latarki wiec sa stacjonarni Smile a reszta pomyka przunajmniej k6 cali w rundzie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bosforus dnia Nie 13:42, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
Administrator



Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:51, 10 Lut 2008    Temat postu:

ok co do chaosu
to moze cos takiego
HQ
takie jak bylo
Elita
2x trmosi po 205
chosen+5plazm+rinos ok 200
Troopsy
8zerkow +fist 208
j.w
Heavy
2 oblity
2oblity
radek z duszkiem


To jest wolna koncepcja punktowo trzeba doszlifowac i chba sa punkty na rinosa dla 1 zerkow 2 w radku ocencie
A OCZYWISCIE TO JEST WOLNA INTERPRETACJA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:06, 10 Lut 2008    Temat postu:

tylko drobna uwaga RazzP chooseni moga mieć max 4 plazmy ;]dałbym osobiscie 3 aby było kogo ściagac
do tego całego jeszcze 5 csm w rhinosie z szefem aby miał z czego wyskakiwac większy

ogólnie wyglada to tak

"HQ
takie jak bylo 205 + 145+100 = 450
Elita
2x trmosi po 205 410
chosen+5plazm+rinos ok 200 [5 x wyrbańcy z 3 plazmami 135 [kazdy choosen - 1 pkt + 45 za 3 plazmy] ] + rhino z dozerami 40 = 175
Troopsy
8zerkow +fist 208 + rhino ;] no nie RazzP aby miali w czym jezdzic ;] 55 - z extra armorem i dozerami
j.w
Heavy
2 oblity
2oblity lacznie 300 pkt
radek z duszkiem 245 - 220 z bazy, 20 possesion 5 dozery"

lacznie wychodzi
1996 więc trzeba gdzie przyciac ;/ pozatmy to jest rozpa bez zadnego fasta osobiscie zasanawiałbym sie nad odjęciem drugiego odziału termitów
wtedy mozna by dorzucic dodatkowego termosa do pierwszego odziału [było by ich 6] oraz jeszcze jednego choosena [opcjonalnie mozna dac wtedy jeszcze jedna plazme ale wychodzi wtedy 1854 - mozna wtedy zabrac extra armor rhinosowi od berków - on i tak ma tylko wyskoczyc na 12 cali zapuscic dymy] wychodzi wtedy + dac szefa dla chosenów aby miał z czego większy wyskakiwac = 1849

wychodziło by cos takiego

HQ
princ z warptimem , giftem i skrzydałmi, mark of tzeench
sorcerer, jump pack, mark od slaanesh, lash
Większy

Elity
6 x chooseni 4 x plazma , szef + rhino z dozerami
6 x termosy reaper , 2 combi, szef z fistem

Troops
8 x berki z szefem z fistem w land riderze
8 x berki z szefem z fistem w rhinosie

HS
4 x oblity
land rider z possesion i dozerami


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Picek dnia Nie 14:11, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CzuCzu
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:31, 10 Lut 2008    Temat postu:

bosforus:
Serpent jest po to aby dac do niego 10 fierdragonow Very Happy
Ten odział nie ma służyc do sciagania pojazdów tylko do sciagania termosow plagusow demony, karnasie lub kazde inne wielkie gowna ktorych sie nie da ruszyc, a jak ktos nie posiada takich podzialow to zawsze sie sprawdzaja na pojazdy wyobraz sobie armor company ;D

Co do hawksow to one sa mega trudne do grania, i zazwyczaj zle spadna na stol i dostan baty ;]

Ogolnie to trzeb azagrac i przetesowac rozpy. A rad do tau nie dam bo nic nie wiem o nich Razz

Picek te odzialy nie za duze np. oblitow nie lepiej 2 x 2, i czemu berki sa w land riderze a nie termosi ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
Administrator



Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:34, 10 Lut 2008    Temat postu:

nie chodzi mi o serpenta tylko o to cos za 70 punktow Smile
bo radek popycha 12 cali otwiera paszcze a ze srodka Zerk niespodzianka Smile
pozatym jest dobry do kontry no i 2 dodatkowe laski
a co do 5 plazm w rinosie
to tak
mozesz wybrac 1 bron
lask autoC i tam jest na ostatniej pozycji plazma gun Smile
dalej masz zapis up to 4 models may choose one of the four following options
opcja ostatnia Smile
razem 5 plazm radosci Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bosforus dnia Nie 16:41, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CzuCzu
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:09, 10 Lut 2008    Temat postu:

bosforus z prostego powodu ;]
Viper kosztuje mnie 70 pkt, ma 7 strzałów z siłą 6,
Hawksi w wyposażeniu ktore sie do czegos nadaje (nie ma maxa dopakowane) 137 pkt.

Teraz tak Hawki bez autarchy srednio sie sprawdzaja, a do niszczenia pojazdow to mam inne odzialy, sa miekie (T3, Save 4+) i ich strzelanie to assult 2, s 3, range 24'.

Viper szybki, scoring, tani, nie szkoda go poslac na samobujcza misje, dobra przeszkadzajka na tylach wroga, mysle ze w tej rozpisce sie przyda po porstu ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:06, 10 Lut 2008    Temat postu:

RazzP doczytałem ;] tak rzeczywiscie moga miec 5 plazm tylko ze jest taka sprawa ze najpewniej beda cała , a przynajmniej duza część gry siedziec w rhinosie który ma 3 access pointy więc czy tego chce czy nei max strzela 3, pozatym najpewniej któryc zginei zanim odadza salwe [chyba ze mam ich kisic i czekac az koels sam podjedzie co moim zdaniem mija sie z celem] którys zginie. Poprostu szkoda dawac pełnemu odziałowi plazmy skoro i tak jakas sie nie odpali, tak więc sadze ze nie głupim pomysłem jest taki zapasowy typek do zdejmowania jak kogos zabija ;]


ps ma ktos z was ochote wypróbowac rozpe w czwartek ? ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Picek dnia Nie 23:42, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 11:33, 11 Lut 2008    Temat postu:

Ok widze ze juz ise tu dyskusje odbywaja co do rozp to podam moja bez podzialu punktowego bo siedze w pracy, ale pamietam co mam Smile
HQ:

Samael on Landspeeder
Libra w Termosce + combi-plazma

E:

Deatwing Terminator 4+1
Ass Cannon, Sgt TH Hammer + Storm Shield
Deatwing Terminator 4+1
Ass Cannon, Sgt TH Hammer + Storm Shield, 3* Pair of Laightning Claw
Venerable Drednought Ass Cannon + Havy Flamer

T:

3*Ravenwing Biker 2*Melta Sgt: PW
Attack Bike - Multi Melta
3*Ravenwing Biker 2*Melta Sgt: PW
Attack Bike - Multi Melta

FA:
Landspeeder Tornado : Multi Melta, Ass Cannon

HS:
Predator - Autocannon, 2*HB, Dozery
Predator - Autocannon, 2*HB, Dozery
Vindicator - Extra Armor, Dozery

Ps. Gosc to nie bylem Ja tylko jakis szpieg Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raca




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:34, 11 Lut 2008    Temat postu:

Dobra ten post powyzej to ja Raca Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:01, 11 Lut 2008    Temat postu:

to masz na 1850 pkt ? ;/ a mnie podobno było mało tak wogle
Libra z 2 woudami i fota zapewne?
Veneryk idzie czy spuszczasz go na drop podzie? jesli nie zrzucasz to zamiast asfaltu nei lepszy byłby plazma cannon?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raca




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:20, 11 Lut 2008    Temat postu:

Libra jest 2 woundowa innej nie moge
nie mam foty mam miotacz ognia i inva na psychicu tu u mnie tez wszystko jest w standardzie, jego glowne zadanie to psychic hood, pozatym deep strikuje go razem ze skladem termosow w pierwszej turze wiec moze nawet czasem tego swojego miotacza uzyc
Veneryk na piechote plasma cannona nie lubie bo to tylko jeden strzal i ma sklonnosci nie trafiac, jest w rozpie tylko dlatego ze go lubie, no i moze zwiazac jakies oddzialy bez w fista w CC
Moge dodac ze przy ewentualnych zmianach wyleci z rozpy jako pierwszy
Co do ilosci modeli no niestety, zawsze tak gram ale uwierz mi jest to przemyslana rozpiska, nad jej skutecznoscia mozna dyskutowac, ale poprostu pasuje do mojego stylu gry. Niedobor modeli rekompensuje niesamowita mobilnoscia i spora sila ognia wbrew pozorom. Kazdy model moze strzelac po ruchu, a to duzo daje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:27, 11 Lut 2008    Temat postu:

ano widzialem to w akcji Very Happy osobiście proponowałbym zamiast dreda Whirlwinda - potrafi napuść krwi RazzP i mozlwiość strzelania do herlaków choćby tez jest slodka Very Happy

tak btw wiesz ze indepy spadaja osobno z deepa, nie RazzP nie mam pojęcia czy to ignorujsz czy co ale wole się spytac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raca




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:32, 11 Lut 2008    Temat postu:

Wirnik jest w HS gdzie nie ma juz miejsca, a dred w elitach
Jedyne zastepstwo jakie dla niego widze to dodatkowy speeder, ale srednio je lubie, dred wbrew pozorom moze miec duza przezywalnosc, poniewaz zadaniem samobojczych motorow jest sciagnac/ zwiazac walka wiekszosc zagrozen dla pojazdow\
Co do libry zrzucajac go na zasadzie Deatwing Assault moge go dolaczyc do skladu i zrzucic razem z nimi, w pierwszej turze bez rzutu na rezerwy
Dodam ze moje motorki maja scout move i teleport homery co w pewnym stopniu pozwala mi znalezc dobre miejsce dla nich na stole Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Raca dnia Pon 14:33, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:41, 11 Lut 2008    Temat postu:

RazzP zapomniałem ze virnik zajmuje slot hs RazzP co to przezywalności veneryka to cos o tym wiem RazzP na parówce adama dred z immobilem przezyl 3 tury z hammerhadem na dupie ;]

tylko wiesz ... co do motorków zalezy jeszcze w co wpadna, ale szczerze jest ich za malo aby mogły coś związać na długo oraz zaby związac większośc potencjalnych celów

pozatym nie brac ci broni przeciw pancernej? niby masz vindyka i speedera [motorki nie licze bo one zapewne znikną wciąg pierwszych 2 tur] ? speedery doc łatwo schodza a vindyk strzela jakby nie patrzec tylko na 24 cale


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raca




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:55, 11 Lut 2008    Temat postu:

oj Picus nie znasz chyba tych motorkow Smile
Ich glownym zadaniem jest wpadac w pojazdy, powiedzmy 12 cali strefa rozstawienia, 12 cali scout move, 12 cali ruchu i 6 melta z 2k6, 12 multi na attack biku sciaga wiekszosc pojazdow ( sciagalem juz falcony w pierwszej turze)
Dla przykladu twoje oblity dostaja dwa strzaly z melty, 4 ataki z power wapona i 4 zwykle a to jeden sklad motorkow, czy to przezyja szanse sa ale raczej nieduze
Nom sa te motorki troche losowe, ale powinny sobie poradzic wlasnie z pojazdami, ewentualnie oblitami czy jakies minimaxy zwiazac walka
Na ciezsza piechote mam assault cannony i pestkoplujne predatory
Vindyk ma slaby zasieg ale potrafi swoje zrobic, jak do tej pory mi sie zwraca z zyskiem wiec narzekac nie bede
Powaznie zastanawialem sie nad jeszcze jednym skladem motorow, i pewnie tylko dlatego ich nie wezme ze mysl o malowaniu kolejnego skladu mnie skreca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.almostpro.fora.pl Strona Główna -> O wszystkim związanym z DMP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin