Forum www.almostpro.fora.pl Strona Główna www.almostpro.fora.pl
Forum druzyny na DMP "Dream Team"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Strategia
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.almostpro.fora.pl Strona Główna -> O wszystkim związanym z DMP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:04, 09 Lut 2008    Temat postu: Strategia

Temat w którym będziemy gadali [o ile będzie nam się chciało] kto z z kim i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
Administrator



Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:46, 12 Lut 2008    Temat postu:

no to zaczne jako ze mam armie naj:
liczniejsza/silniejsza/WALKARSKA Smile
wlasnie apropo walkow
1.ZEBY strzelac z 2 broni na siucie MUSISZ miec MULTI TRACKA
2.Strzelac 1 oddzialem w 2 rozne cele target locka
3.nie widac shild drony nie ma inva
4.rzeczy typu h&R dzialaja na !1 kolesia! w oddziale nie na caly oddzial
5.Szefo nie moze odlaczyc sie od Bodyguardow
6.Przezut immobili TYLKO na glanie
7.standardowy koszt hammera to 180 punktow(lata na 12cali strzela w 2 rozne cele przezuca immobile i ma SMS)jezeli spotkacie sie z dorzszym pytac sie co ma
8.Krooci nie sa spowalniani TYLKO przez LAS ruinki dzialaja normalnie
9.Marker to bron HEAVY
jak cos mi sie przypomni to dopisze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:04, 12 Lut 2008    Temat postu:

Razz to ja sie dorzuce

Lash - ma zasięg 24 cali , odział/ koles MUSI być przesunięty o tyle ile zostało wyrzucone, zatrzymuje sie cal od pierwsze napotkanego kolesia

Sorerer i lord nie sa odporni na instal kill

Chaos musi miec 10 zwyklaków aby wystawic w odziale heavy weapon [niby wszsytcy wiedza a jednak zdarza sie komus zapomniec Wink]

spis broni oblitów : Twin- linked plazma, lascannon, plazma cannon, twin - linken meltagun, multimelta, twin-linked flamer [przerzuty na ranienie] w walce wręcz tylko fisty [2 ataki nie dostaja bonusów za szarże] Nie moga mieć zadnej marki [więc np Oblit z inv 4+ to wałek ;]]

Demoni Possesion ignoruje stuny i shejki i obniza BS o 1!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CzuCzu
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:02, 12 Lut 2008    Temat postu:

Ja opisze narazie najbardziej wałkarską jednostke jaka jest Wink
Harlequiny
1. Shadowseer daje całemu odziałowi plasma granaty (bije sie według inicjatywy), jak ktos go nie ma (żadko sie zdarza) to nie ma plazm i mozna sie czuć bezpiecznie w laskach.
2. Widzi się na 2d6x2 a nie 2d6x3 jak w nocy, w nocy (z tego co wiem ale moze ktos wymyslil juz inna interpretacje) rzuca sie dwa razy na widzenie harlequinow za noc i za moc shadowseera.
3. Posiadają "hit and run" wiec nie liczcie ze zwiążecie je w walce, zazwyczaj po turze walki przeciwnika odskakuja 3d6
4. Posiadaja 'furius charge' i tylko turze w ktorej szarzuja maja 4S i 7I potem im spada, wiec nie dajcie sie zwalowac na sile 4 non stop
5. Ignorują tereny wiec se biegaja jak im sie podoba, do tego maja 'fleet of foot' wiec nawet jak nie sa w pojezdzie to są mega mobilne
6. Moga miec na sobie melta pistole (dobrze sie spytac przeciwnika na wszelki wypadek bo to niemile moze zaskoczyc)
7. Mają tylko 5+ inv i 3T

Rada na nich poswięcić land speedera albo raptorów żeby sie zjawiły szybko i to wystrzelało. Jeśli znajdują sie w pojezdzie podstawic jakis odzial w 17-18 calach (liczone od tylu pojazdu gdzie wysiadaja) żeby sie skusił i nimi wybiegł, jak mu nie wyjdzie fleet (a przy dobrym ustawieniu to powinien wychodzio tylko na 5-6), to zostanie na glolym polu gotowy do obstrzału.
No i oczywiscie bronie gussowe (czy jak sie to pisze nie chce mi sie sprawdzać) moga bez problemow strzelac do herlakow.


A w jutrzejszym odcinku wujek CzuCzu opowie jakie walki są na farsserze, na co uważać i jak odpowiednio modlić się do mrocznych bogów aby farsser dostawal perile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:30, 12 Lut 2008    Temat postu:

Dalej co do Chałasu ;]

wszystki pojazdy u chaosu maja z bazy dymy

Defiler ma tylko ws 3 ;] I 3 s 6 ;] 12 pancerza sprzodu ;]

Pytanie czy zwykły vindyk moze jezdzic i strzelac?

Co robia poszczególne marki

Khorn - + 1 atak
Nurgle + 1 tafa
Slaanseh + 1 I
Tzeench + 1 Inv , jesli koles nie ma inva to dostaje inv 5+

Motorki Tzeencha po buście mają inv 2+

Na Gift of Chaos NIE MA SV [chodzi o moc co zmaienia kolesia w spawna], pozatym w tej mocy trzeba przerzucic tafa celu, ale ignorowane sa bonusy z motorka czy takie tam - rzuca sie na bazową wytrzymałość [tak eldary zmieniaja sie w spawna na 4+] pozatym moc ta ZAWSZE wychodzi na 6
jak cos mi się jeszcze nasunie to napisze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raca




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:36, 12 Lut 2008    Temat postu:

Vindyk moze strzelac po ruchu, ale w takim przypadku rzucasz 2k6 na rozrzut

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaro




Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:10, 13 Lut 2008    Temat postu:

Dobra rozpiszę się teraz odrobinkę na temat swojej armii.
Hive tyrant - mój ulubiony, wielki, zły skurwiel. Polecam zabić zanim dojdzie do walki bo wtedy przejężdża praktycznie po każdym oddziale (czuczu nie liczę twoich harlequinówRazz)
carnifex - kryć pojazdy, zostawić na koniec, zabić w cc
zoanthropa - niszczy ją byle rending albo ap2, zabić bo jest synapsą
genki - kiedy są 15 cali od ciebie strzelać aż wybijesz do liczy max 2
ravki - jak wyżej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:39, 17 Lut 2008    Temat postu:

Ciekawosta z PKZ

"2. Genestealers poza zasięgiem synapsy uciekają jak normalna piechota, tzn. w kierunku krawędzi, nie w kierunku nabliższej synapsy."

[link widoczny dla zalogowanych]

inne z tego tematu

"1. Jednostki mające możliwość przelatywania/przeskakiwania nad jednostkami wroga (skimmery,jump packi,jet bike'i etc.) mogą wychodzić z rezerw przez krawędź, która została zastawiona przez wroga (np. DE mogą wylatywać z otoczonego portalu)."

Czy po wyściu z krawędzi moge szarzować w takim bądz razie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CzuCzu
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:56, 17 Lut 2008    Temat postu:

Kolejny odcinek wałków tym razem w wydaniu farseerów i warlocków.

1. Singing Spear, 12' zasiegu 9s vs pojazdy, na jednoski rani na 2+. Czyli wydaniu farseera to trafia na 2+ (BS 5), wiec uwaga na pojazdy bo dać takiego świra na jetbiku i se lata niszczac pojazdy (warlock tez może mieć spera). Jeśli przeciwnik ma singing spera to nie ma witchblada czyl i w walce wrecz nie ma dodatkowego ataku za dwie bronie.
2. wyposażony w kamyczki zmusza przeciwnika na używanie psychic powerów na 3 kosciach i na rzucie 12 lub wiecej dostaje sie perile.
3. Sam moze kupic se kamyczki że rzuca na 3 kosciach i wybiera dwie z nich, oraz że moze rzucac dwie moce na ture ale nie te same
4. Rzucane są na początku tury eldarów (musze sie dowiedziec czy to znaczy że rzucam moc i dopiero potem sie ruszam czy jak) i nie potrzebuje line of sight, chyba że moce ofensywne.
5. Moce po krótce:
Doom - przeżuty na ranienie zasie 24'
Eldrich Storm - Duzy place S3 zasięg 18' pining na pojazdy 2d6+3 i kreci pojazdem (wątpie abyście sie z tym kiedyś spotkali)
Fortune - przeżuty na savy, zasięg 6'
Guide - przeżuty na trafianie zasięg 6'
Mind war- zasięg 18', line of sight, (wybiera model wieć może wyciągną np. fista z odziału) dwaj gracze rzucają d6 i dodają do tego liderke modelu , za każdy punkt który farsser wygra przeciwnik dostaje wounda bez savea
6. Moce warlocków nie wymagją zdania liderki aby je rzucić, jedna z wredniejszych mocy to flamer s5 ap4
7. Farseer i warlocy mogą być na jet bikach więc pamiętajcie że eldarskie baiki odskakują 6' w assult.
8. Mają 3T więc jak jest szansa to strzelać z broni z 6S lub więcej (mają 4+ inv ale i tak instanty za czesto wchodzą)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CzuCzu dnia Pon 0:01, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sherincal




Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:25, 18 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Czy po wyściu z krawędzi moge szarzować w takim bądz razie?


jesli model wychodzi z rezerw to znaczy ze moze wykonac normalny ruch, strzelanie i szarze, liczy sie jakby byl normalnym modelem zaczynajacym ruch od krawedzi stolu.

Cytat:
4. Rzucane są na początku tury eldarów (musze sie dowiedziec czy to znaczy że rzucam moc i dopiero potem sie ruszam czy jak) i nie potrzebuje line of sight, chyba że moce ofensywne.


Moce psykerskie eldarow zawsze sa rzucane przed ruchem.[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CzuCzu
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:29, 18 Lut 2008    Temat postu:

To wałowałem ludzi od nie wiem jak dawna (w sensie że sie ruszyłem jednostakami a dopiero zanim sie ruszyłem farseerem to uzywałem mocy) Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 1:00, 18 Lut 2008    Temat postu:

jestes eldarem ;] uszaci zawsze wałkuja RazzP

[powiedziałbym ze rąbało ci sie z Hordami ale ... wiesz ;]]

dalej co do chaosu

Markowe piechoty

Noise Marines
maja 5 inicjatywy - ogólnie odział do strzelania

uzbrojenie specjalne

Sonic blaster - 24 cale Heavy 3, assualt 2 - S 4 ap 5
Blastmaster 2 rodzaje strzału 1) heavy 1 48' S 8 ap 3 2) Assualt 2 S 5 Ap 4 , mały blast
Doom siren [tylko na aspiring Championie] flamer S 5 Ap 3

Plague Marines

5 Tafa, inicjatywy 3

feel no pain, blight granades [brak bonusów za szarze na nich], moha miec do 2 x plazmy

Khornici ww 5 , furious charge, maja 2 bronie do cc - pistolet i ccw - pozatym nic

Thousand Sons

inv 4+, Slow and purpusfule [wszyscy poza aspiring sorcererem], na szefie force weapon i bolt pistol, cała reszta ma tylko boltguna
pozatym Infernal bolt ich boltery maja S 5 ap 3

pozatym wszyscy bez wyjatku fearless


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
Administrator



Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:34, 20 Lut 2008    Temat postu:

o tak mnie naszlo jak rozmyslalem nad Shild Dronami
Indep dołaczany do oddzialu (oddzial schowany za np: lasem) Widoczny TYLKO indep na jakich zasadach sie do niego strzela (zakladam ze blizej jest inny cel)
Formalnie widoczny jest indep TYLKO wiec jako ze nie jest najbilzszym celem nie mozna do niego strzelac ALE jest dołaczony do oddzialu wiec przestał byc indepem i stał sie czescia oddzialu
wiec jak to jest??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picek
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:57, 20 Lut 2008    Temat postu:

moim zdaniem bijesz do neigo normalnie, jest liczony jako częśc odziału

to wyglada mniej wiecej tak jak fakt ze indep fearless dołączony do idziału juz poznaje co to strach [chyba ze odział tez jest fearless]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaro




Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:10, 20 Lut 2008    Temat postu:

U tyrków jak hive tyrant jest z obstawą a widzisz tylko hive tyranta to trafiasz w niego. Traci wtedy swoje bonusy za bycie monstrousem dopóki nie zginie mu obstawa, chyba tak smao jest z indepami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.almostpro.fora.pl Strona Główna -> O wszystkim związanym z DMP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin