Forum www.almostpro.fora.pl Strona G│ˇwna www.almostpro.fora.pl
Forum druzyny na DMP "Dream Team"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Witam po kolejnej przerwie Czas mnie przegania ostatnio i

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.almostpro.fora.pl Strona G│ˇwna -> O wszystkim zwi▒zanym z DMP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 10:39, 10 Kwi 2014    Temat postu: Witam po kolejnej przerwie Czas mnie przegania ostatnio i

polecam wyprobowany 2 krotnie sposob, (niestety najlatwiejszy body help) masaze podcisnieniowe sa drogie , wiec znalazlam swoj, kupuje algi glinki itd
[link widoczny dla zalogowanych]
Kukulska odmówiła.
[link widoczny dla zalogowanych]
To robienie kasy na lenistwie kobiet, bo niestety jeste┼Ťmy leniwe.
http://www.vismaya-maitreya.pl/wielcy_ludzie_ uzdrawianie_duchowe_-_bruno_groening_cz3.html
[link widoczny dla zalogowanych]
Druga rzecz, to zdarzy┼é mi si─Ö w zwi─ůzku z zabaw─ů z prysznicem te┼╝ ┼Ťmieszno-przykry fakt - przez jaki┼Ť czas by┼éam w takim niezobowi─ůzuj─ůcym zwi─ůzku (dzi┼Ť to si─Ö okre┼Ťla friends with benefits) i kiedy┼Ť, jako┼Ť tak podczas rozmowy, po troszk─Ö wi─Ökszej dawce alkoholu zacz─Öli┼Ťmy sobie wyjawia─ç jakie┼Ť tam nasze sekrety i mi─Ödzy innymi ja wspomnia┼éam o tych moich zabawach z prysznicem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ladna kobieta, ale chyba czuje sie niedoceniona przez meza. [link widoczny dla zalogowanych] witam.
nikt tutaj nie m├│wi o objawach wi─Öc mo┼╝e opowiem swoje przygody z lekarzami ┼╝eby przestrzec innych ,kt├│rzy choruj─ů ale o tym nie wiedz─ů...u mnie zacz─Ö┼éo si─Ö w wieku 14 lat...bardzo nieregularne cykle owulacyjne i bolesne miesi─ůczki a┼╝ do 20 roku ┼╝ycia gdy pierwszy raz poroni┼éam i zacz─Ö┼éam stosowa─ç tabletki hormonalne jako metod─Ö antykoncepcyji. Pozdrawiam Nadal czekam na odpowied┼║. Lekarzowi to w┼éasciwie nie przeszkadza┼éo ale mi tak i poprosi┼éam o zmiane terminu. !!!!!!!Dok┼éadnie to samo oferuj─ů wczasy , turnusy odchudzaj─ůce kt├│re oferuj─ůrewelacyjne odchudzanie. [link widoczny dla zalogowanych]
W ciagu 3 miesi─Öcy schud┼éam 18 kilo, stosowa┼éam tylko jedn─ů zasad─Ö - max 25 gram w─Öglowodan├│w we wszystkich prduktach zjadanych dziennie. ┼╝e strasznie (┼Ťmierdz─ůco) si─Ö pocimy. Wi─Öc, czy efekt b─Ödzie mizerny czy przestanie by─ç widoczna prawie ca┼ékowicie to ju┼╝ raczej oceni─ç mo┼╝e tylko chiurg, kt├│ry podj─ů┼é by si─Ö tego zabiegu. No ale plotki m├│wia ze z Lisem.Nie wiadomo czas pokaze. Uwielbiam conversy!!! pracuj─ů tam 2 dziewczyny, za ka┼╝dym razem by┼éam i jestem zadowolona z ich ci─Öcia...ostatnio robi┼éam u nich baleyage i bardzo ┼éadnie pani bo┼╝enka dobra┼éa mi kolorki, w┼éoski bardzo naturalnie wygl─ůdaj─ů Proponujemy rozwi─ůzanie dla tych rodzic├│w, kt├│rzy nie doczekali si─Ö miejsca w przedszkolu dla swoich pociech, nie sta─ç ich na pensj─Ö dla niani czy te┼╝ po prostu zale┼╝y im na tym, by zapewni─ç dziecku mo┼╝liwo┼Ť─ç aktywnego sp─Ödzania czasu a nie biernej opieki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Musisz zrezygnowa─ç z diety na 24h przed planowanym piciem alkoholu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
DZIEKUJE!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi─Ökuj─Ö serdecznie za informacj─Ö, troszk─Ö jestem spokojniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja bede je┼Ť─ç chleb razowy, warzywa,owoce no i...
[link widoczny dla zalogowanych]
znowu si─Ö spotykamy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tego się obawiam, że wezmę i zaraz wszystko będę miała negatywne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z minus├│w mog─Ö wymieni─ç pocz─ůtkowe b├│le g┼éowy i cia┼éo robi si─Ö ma┼éo j─Ödrne. [link widoczny dla zalogowanych] 98% przezycia przez 20 lat to bardzo optymistycznie brzmi naprawd─Ö.
Uwa┼╝am, ┼╝e jak najszybciej nale┼╝y podda─ç si─Ö operacji. [link widoczny dla zalogowanych] e.html?data=2010-09-24&cykl=28 Tak , wiec nie moge na ten lek narzekac , jednak lekarz prowadzacy powinien miec specjalizacj─Ö z endokrynologii, a kuracje prowadzi─ç z g┼éow─ů. Nie wiem w jakim jestes wieku ale im czlowiek starszy to uwazam ze powinien trzymac sie z daleka od wszelkiego rodzaju operacji. pozdrowienia [link widoczny dla zalogowanych]
Jak chyba wszyscy powy┼╝ej mam kr─Öcone w┼éosy. Od g├│ry do pasa jest szczup┼éa, mo┼╝e ma taki typ sylwetki, ┼╝e nie mo┼╝e schudn─ů─ç z ud i ty┼éka. g..... up urszula jak mozesz podaj numer zeby sie umowic na wizyte do dr taleckiej niczyporuk takze musze sie do niej wybrac Oczywi┼Ťcie, zaczynam panikowac. Jednak moge ci udzieli─ç kilka rad.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jakby nie patrze─ç, mia┼éa┼Ť przeciwcia┼éa w IgG na pocz─ůtku ci─ů┼╝y-to bardzo dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli nasza bezsenno┼Ť─ç trwa ju┼╝ kilka tygodni to organizm zd─ů┼╝y┼é si─Ö przestawi─ç na ekstremalnie wyd┼éu┼╝ony czas pracy i minimalny okres wypoczynku.
[link widoczny dla zalogowanych]
kolejny raz poroni┼éam...biega┼éam po ginekologach, prosi┼éam lekarzy rodzinnych o badania kompleksowe a szczeg├│lnie tarczycy cho─ç w mojej rodzinie nigdy nikt nie chorowa┼é i niestety nie mog┼éam si─Ö doprosi─ç...jedynie co kilka miesi─Öcy przez ostatnie lata mia┼éam robione badania krwi i wyniki by┼éy pono─ç rewelacyjne ale ka┼╝dy lekarz mnie ignorowa┼é s─ůdz─ůc po moich objawach ┼╝e za du┼╝o si─Ö naczyta┼éam o chorobach tarczycy i jestem hipochonryczk─ů!!!!
Skomunikuuj sie z twoimi szarymi komorami i wyrzuc kompa za okno.

Okaza┼éo si─Ö ┼╝e od dekoloryzacji bezpieczniejsze b─Ödzie normalne rozja┼Ťnianie pasemek u fryzjera.
[link widoczny dla zalogowanych]
1. ja mam wra┼╝enie, ┼╝e jak swiece robie, to ten mocz kt├│ry wlewam nie wraca w pe┼énej ilo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Draco si─Ö ju┼╝ w sz├│stej cz─Ö┼Ťci ┼éama┼é czy nie przej┼Ť─ç na strone dumbledora, ale ba┼é si─Ö o swoj─ů matk─Ö, wygl─ůda na to, ┼╝e wcale nie jest taki z┼éy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak mi si─Ö wydaje.

Mam 14 lat i mam rozmiar biustu 75D...jak zmniejszy─ç biust bez operacji...!!chodz─Ö do 2gimnazjum i gdy id─Ö przez szko┼ée ch┼éopcy mi docinaj─ů ''ja cie ale cycki'' eh to jest straszne!!!POM├ô┼╗CIE!!! [link widoczny dla zalogowanych] dobrze mi si─Ö kojarzy┼éo
dzisiaj siedze tu do 7 Powiem szczerze, ┼╝e to si─Ö komu┼Ť troch─Ö uda┼éo, poniewa┼╝najpierw zam├│wi┼éam L, potem trafi┼éam na te topici i jak dzisiaj zobaczy┼éam w skrzynce awizo do odebrania przesy┼éki to mi natychmiast ci┼Ťnienie posz┼éo w g├│r─Ö tak ┼╝e boj─Ö si─Ö i┼Ť─ç odebra─ç t─ů przesy┼ék─Ö. Wszystko zaczelo sie jakis tydzien temu. Biogenica Jestem pewna, ze Dziadek jest juz spokojny i opiekuje sie Wami z gory. [link widoczny dla zalogowanych]
byle tak dalej to moze stworzymy jakis zwiazek zawodowy hehe \ Piszesz,ze na basenie szybko sie meczyc. znajoma by┼éa w select i po zakonczeniu pojechala do Niemiec i........... niekt├│rzy musz─ů bardzo ci─Ö┼╝ko i d┼éugo pracowa─ç by osi─ůgn─ů─ç cel co czasem kosztuje nas nie tylko duzo stresu ale te┼╝ b├│lu. I tak trzymaj - ja tez na codzien nie mysle juz o chorobie - mam lekki stresik przed badaniami ale to normalne 3majcie za mnie kciuki.
ok 2 mies temu zauwa┼╝y┼éam, ze strasznie wypadaj─ů mi w┼éosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
TREK - no wlasnie, roznica swiatopogladowa to cos bardzo waznego, moze zdarzyc sie nawet u rownolatkow , ale zapewne przy tak duzej rozpietosci wieku nie pozwoli partnerom na jednomyslnosc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczniesz od mycia okien
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam natomiast zmiksowa─ç na sztywno ┼Ťmietank─Ö 30% i dodac do kawy rozpuszczalnej- pyyycha!!
[link widoczny dla zalogowanych]
na codzien mam bardzo niskie ci┼Ťnienie (kiedy┼Ť mia┼éam nawet 80/40!
[link widoczny dla zalogowanych]
woj-wojciechowska - woy-woyciechowska
[link widoczny dla zalogowanych]

To jest luksus jesli chodzi o zdrowie,o ci─Öcie i szwy ,o psychik─Ö a kultura personelu tez jest wa┼╝na. [link widoczny dla zalogowanych] Kinia 29 ---> Twoj post z 19.04 przenioslem na wspomniany wy┼╝ej topik i tam na niegoodpowiedzialem.
polecaja ta pania A dok┼éadnie jakie diety?? prawdopodobienstwo A= moc A/ moc omega (http://www.fryzjerzy.com/forum/forum-fryzjers kie/strefa-profesjonalistow/edukacja/gabriel-czy-berendowicz -kublin-2 ) to przewag─Ö ma Berendowicz, a ceny r├│┼╝ni─ů si─Ö minimalnie jest ┼Ťliczna dziewczyna i ta┼äczy coraz lepiej,obycia i swobody przed kamerami te┼╝ z czasm nabierze,tego si─Ö trzeba nauczy─ç,trening czyni mistrza!Ja Ol─Ö bardzo lubi─Ö.Z programu nie lubie Kr─Öglickiej i Dancewicz Reszta jest ok [link widoczny dla zalogowanych]
jestem za┼éamana,chce wr├│ci─ç do dawnego koloru>┼Ťredni blon ...czy mam i┼Ťc do fryzjera zci─ůga─ç kolor czy s─ů inne sposoby ???? PRECZ z infantyln─ů KOBY┼ü─ä JAB┼üCZY┼âSK─ä prosze o dopowiedz juz nie chce miec ciemnych wlosow zle sie w nich czuje ...odpiszcie !!!!! wazne 5 kilo na wadze mniej. hello widz─Ö ,┼╝e temat si─Ö troch─Ö rozkr─Öci┼é Ch─Ötnie wybior─Ö si─Ö na spacerek mo┼╝e by─ç z pieskiem.Popowice i okolice Witam wszystkich. Ca┼éa ta rozmowa odby┼éa si─Ö w obecno┼Ťci mojego m─Ö┼╝a, chyba si─Ö domy┼Ťlacie co by┼éo po jej wyj┼Ťciu.
Rozpoczynam 3 serie i tak do niedzieli.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja to tam zawsze swoj─ů d*pe bzykam i jest fajnie ona lubi jak jej w┼éoze i to dosyc mocno
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zuuuuupppppaaaaaaaaa nie poddawaj si─Ö to jest normalne przy takim ┼╝ywieniu.Dieta kapu┼Ťciana jest bardzo podobna do warzywno-owocowej .A w niej 3-4 dzie┼ä b├│l g┼éowy.Organizm si─Ö oczyszcza wi─Öc trzymaj si─Ö.Poczytaj o diecie dr.D─ůbrowskiej -polecam j─ů ,po kilku dniach nie chodzi sie g┼éodnym
[link widoczny dla zalogowanych]
miesnie nadal pobolewaja
dzieki.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.almostpro.fora.pl Strona G│ˇwna -> O wszystkim zwi▒zanym z DMP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin